מהו המכשול הכי גדול בחיי הרווקות שלך?!

אחד המכשולים הכי גדולים שמונעים מאנשים לחוות דייטים יותר טובים או להכיר את המין השני ולפתח יחסים חדשים ואהבות חדשות - זה חוסר הרצון שלהם להאמין שהם בעצם כן יכולים לשפר את עצמם ולהיות יותר טובים בכל הנוגע לדייטים ואהבה.
רוב האנשים מאמינים שאין שום דבר שהם יכולים לעשות בנוגע לזה, כי מה שיש להם היום זה מה שאמור להיות להם וזה לא תלוי בהם כשזה מגיע לחיי האהבה שלהם. אבל זה לא נכון! המציאות היא למעשה הפוכה, המציאות מראה שאתם כן יכולים להפוך להיות עם יותר ביטחון עצמי, אתם כן יכולים ללמוד איך להיות אנשים יותר מושכים, אתם כן יכולים ללמוד איך לגרום לעצמכם להיראות יותר טוב, אתם יכולים ללמוד איך להתנהג יותר טוב או להגיב להתנהגותם של אחרים יותר טוב.
בחורה, יכולה ללמוד איך לשפר את הסגנון שלה, או איך לגרום לגוף שלה להיראות יותר מושך. היא יכולה לשים לב  איך היא מדברת ולרסן את עצמה במקרה שהיא מדברת יותר מידי.. לשים לב לקול שלה או לצורה שבה היא הולכת, ולכל הדברים הקטנים האחרים - שהחיבור של כולם ביחד יהפוך אותה לבחורה יותר מושכת.
בטוח שזה בהתחלה ירגיש מאוד מוזר ואולי מלאכותי, אבל עם הזמן זה יהפוך לטבע שני. אותו דבר לגבי גברים. גבר כן יכול להפוך ולהיות עם ביטחון עצמי יותר גבוה, הוא יכול לעבוד על הגוף שלו, לחטב ולעצב את השרירים ולהיות יותר מושך פיזית. גבר יכול לשפר את הסטייל שלו, לרכוש יותר השכלה, לקרוא יותר ספרים או ללמוד דברים אחרים מעניינים כדי להוות חברה יותר מעניינת לאשה שהוא מתכוון לצאת איתה.

לכן, תאמינו יותר ביכולת שלכם ללמוד. ללמוד להיות מאהב יותר טוב, פרטנר יותר טוב הן בדייטים והן בתוך מערכת יחסים. כי לא רק שזה אפשרי - זה פשוט חיוני בשבילכם לעשות זאת. אם תלמדו איך להשתפר בחיי הרווקות שלכם, התוצאות הטובות יבואו הרבה יותר מהר משחשבתם.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

תרגישו חופשי לכתוב תגובות, רעיונות או הצעות!